Ukończył warszawską PWST w 1964 roku. Grał w warszawskim
Teatrze Klasycznym, Studio, w Teatrze Kwadrat i w Teatrze Komedia.
Od 1981 roku jest aktorem Teatru Ateneum.

SPEKTAKLE Z BIEŻĄCEGO REPERTUARU

Menel w “Meneliadzie” Jerzego Niemczuka,
reżyseria – Marian Opania (premiera 2022)

“Cesarz” Ryszarda Kapuścińskiego,
reżyseria – Mikołaj Grabowski (premiera 2019)

Wienia w “Moskiewie-Pietuszkach”, W. Jerofiejewa,
reżyseria i wykonanie – Marian Opania (premiera 2018)

André w “Ojcu” Floriana Zellera,
reżyseria – Iwona Kempa (premiera 2017)

“W progu” Glena Bergera,
reżyseria – Bartek Konopka (premiera 2013)

SPEKTAKLE ARCHIWALNE

Chryzal, zamożny mieszczanin,naukowiec i znawca,co zgadł, dlaczego Izaak Newton się mylił
w “Dziewicach i mężatkach” Moliera,
inscenizacja- Janusz Wiśniewski (premiera 2015)

Ojciec w “Mieście” Jewgienija Griszkowca,
reżyseria – Artur Urbański (premiera 2009)

Osvald w “Odejściach” Václava Havla,
reżyseria – Izabella Cywińska (premiera 2008)

Sam w “Powrocie do domu” Harolda Pintera,
reżyseria – Barbara Sass (premiera 2007)

Bartolo w “Cyruliku sewilskim” Pierrea Beaumarchais,
reżyseria – Gustaw Holoubek (premiera 2006)

Czyściciel w “Demonach” Johna Whitinga,
reżyseria – Wojciech Adamczyk (premiera 2004)

Pacjent Ignacy Zziębnięty w sztuce “Młynarski czyli trzy elementy” ,
scenariusz i reżyseria – Magda Umer (premiera 2003)

Profesor Skoliński w “Opętanych” Witolda Gombrowicza,
reżyseria – Andrzej Pawłowski (premiera 2000)

Zauberkönig w “Opowieściach lasku wiedeńskiego” Ödöna von Horvátha,
reżyseria – Agnieszka Glińska (premiera 1998)

“Opera Granda” , scenariusz – Aldona Krasucka, Maciej Wojtyszko,
reżyseria – Maciej Wojtyszko, Tadeusz Wiśniewski (premiera 1996)

Król Ignacy w “Iwonie księżniczce Burgunda” Witolda Gombrowicza,
reżyseria – Waldemar Śmigasiewicz, Maciej Wojtyszko (premiera 1994)

Ezra Chater, Poeta w “Arkadii” Toma Stopparda,
reżyseria – Andrzej Pawłowski (premiera 1994)

“Czytadło” Tadeusza Konwickiego,
reżyseria – Robert Gliński (premiera 1994)

Kubuś w sztuce “Kubuś Fatalista i jego Pan” Denisa Diderota,
reżyseria – Andrzej Pawłowski (premiera 1993)

Bernard OHare w sztuce “Matka noc” Kurta Vonneguta,
reżyseria – Wojciech Adamczyk (premiera 1993)

Bobin w “Słomkowym kapeluszu” Eugene Labichea,
reżyseria – Krzysztof Zaleski (premiera 1992)

“Tuwim”,
scenariusz i reżyseria – Jan Kamieński (premiera 1991)

Dyndalski w “Zemście” Aleksandra Fredry,
reżyseria – Gustaw Holoubek (premiera 1990)

Rubaszow w “Ciemności w południe” Arthura Koestlera,
reżyseria – Janusz Warmiński, Stanisław Mączyński (premiera 1989)

“Wysocki” , scenariusz – Irena Lewandowska, Wojciech Młynarski,
reżyseria – Wojciech Młynarski (premiera 1989)

“Mała apokalipsa” Tadeusza Konwickiego,
reżyseria – Krzysztof Zaleski (premiera 1989)

Błogosławiona Siwula w sztuce “Kabaret Kici-Koci” Mirona Białoszewskiego,
reżyseria – Tadeusz Słobodzianek (premiera 1988)

Skibiński w “Szalbierzu” György Spiró ,
reżyseria – Maciej Wojtyszko (premiera 1987)

“Hemar” , scenariusz – Wojciech Młynarski, Rudolf Gołębiowski,
reżyseria – Wojciech Młynarski (premiera 1987)

Gruby w “Pasjansie” Pawła Trzaski,
reżyseria – Paweł Trzaska (premiera 1987)

Trazea Petus w “Ludziach cesarza” Zygmunta Hübnera,
reżyseria – Zdzisław Tobiasz (premiera 1986)

Roger w sztuce “Balkon” Jeana Geneta,
reżyseria – Andrzej Pawłowski (premiera 1985)

“Brel” , scenariusz – Emilian Kamiński,
reżyseria – Emilian Kamiński, Wojciech Młynarski (premiera 1985)

Pyckal w “Trans-Atlantyku” Witolda Gombrowicza,
reżyseria – Andrzej Pawłowski (premiera 1984)

Gość II w sztuce “Wkrótce nadejdą bracia” Janusza Krasińskiego,
reżyseria – Kazimierz Kutz (premiera 1984)

Siemian w “Pornografii” Witolda Gombrowicza,
reżyseria – Andrzej Pawłowski (premiera 1983)

Ozyryk w “Hamlecie” Williama Shakespearea,
reżyseria – Janusz Warmiński (premiera 1983)

Legendre w “Śmierci Dantona” Georga Büchnera,
reżyseria – Kazimierz Kutz (premiera 1982)