Od dnia 01.01.2025 będzie obowiązywał nowy regulamin sprzedaży.
REGULAMIN_01.01.25
ZASADY SPRZEDAŻY
Bilety zakupione w systemie online nie wymagają wydruku biletu. Można okazać je na urządzeniu mobilnym widza.
W przypadku nieudanej transakcji zakupu biletów on-line prosimy nie dokonywać płatności przelewem tradycyjnym.
Spóźnieni widzowie są wyjątkowo wpuszczani na spektakle prezentowane na Scenie Głównej przy ul. Jaracza 2, ale tylko na miejsca wskazane przez Obsługę Widowni. Zajęcie wykupionego miejsca będzie możliwe dopiero w trakcie przerwy. Jeżeli spektakl grany jest bez przerwy spóźnieni widzowie pozostają na miejscach wskazanych przez Obsługę Widowni. Istnieją spektakle, na które spóźnieni widzowie, ze względu na specyfikę użytej scenografii, nie będą wpuszczani na widownię.
Spóźnieni widzowie nie będą wpuszczani widownię na spektakle odbywające się na Scenie 20 przy Wybrzeżu Kościuszkowskim 35. W związku z tym prosimy o przybycie na spektakl z odpowiednim wyprzedzeniem.
REZERWACJA
- Rezerwacja biletów rozpoczyna się w dniu pojawieniu się repertuaru na stronie www.teatrateneum.pl
- Rezerwacji można dokonać osobiście (w godzinach pracy kas) lub telefoniczne w Biurze Obsługi Widzów (w godzinach 10.00 – 17.00).
- Terminy odbioru biletów ustalane są w momencie dokonywania rezerwacji – najpóźniej na trzy dni przed spektaklem. Rezerwacja w późniejszym terminie jest niemożliwa.
- Rezerwacje nie wykupione w ustalonym terminie zostają anulowane.
PŁATNOŚCI
- Akceptujemy płatności kartą.
- Płatności przelewem prosimy uzgadniać z kasą Teatru lub Biurem Obsługi Widzów. W przypadku zakupu biletów on-line prosimy nie dokonywać płatności przelewem na konto.
- W przypadku uzgodnienia zapłaty za bilety przelewem na konto Teatru, prosimy o wpisanie w tytule przelewu kodu rezerwacji. Faktura wydawana jest na wyraźne życzenie widza.
WEJŚCIÓWKI
- Wejściówki w cenie 30-50 zł są sprzedawane na godzinę przed rozpoczęciem spektaklu.
- Liczba wejściówek jest ograniczona. O dostępności wejściówek decyduje liczba sprzedanych biletów na dany spektakl.
- Wejściówki nie podlegają zwrotom.
- Posiadacze wejściówek mogą zajmować miejsca wskazane przez obsługę widowni po trzecim dzwonku, są jednak zobowiązani do ustąpienia miejsca osobie, która wykupiła pełnopłatny bilet.
ZWROTY BILETÓW W KASIE ORAZ ONLINE
- Bilety zakupione w kasie Teatru Ateneum można zwrócić najpóźniej siedem dni przed datą spektaklu. W tym celu należy okazać zakupiony bilet w kasie Teatru. Zwroty Biletów zakupionych w ramach akcji promocyjnych oraz na Wydarzenia specjalne (tj. spektakle premierowe i sylwestrowe) nie są możliwe.
- Zwrotom nie podlegają bilety zakupione przez stronę internetową www.teatrateneum.pl (BILETY ONLINE).
- Zwrot biletu zostanie dokonany tą samą formą płatności, która została użyta przy zakupie.
- Nie przyjmujemy zwrotu biletów zakupionych w kasach zewnętrznego dystrybutora.
- Bilety podlegają automatycznemu zwrotowi w sytuacji odwołania Wydarzenia.
- Bilety zakupione z kodem rabatowym nie podlegają zwrotowi, ani wymianie.
Kasy zewnętrzne
Informujemy Państwa, że bilety na nasze spektakle są także dostępne online oraz w punktach sprzedaży kicket.com oraz ebilet.pl.