W 1980 roku ukończył PWST w Warszawie. Przez wiele lat występował w kabarecie Olgi Lipińskiej. Był aktorem Teatru Dramatycznego w Słupsku, a w Warszawie: Teatru na Targówku, Teatru Współczesnego, Teatru Współczesnego. W Teatrze Ateneum pracuje od 1988 roku.

SPEKTAKLE Z BIEŻĄCEGO REPERTUARU

  • Pan Bouvier w “Napisie” Géralda Sibleyrasa,
    reżyseria – Artur Tyszkiewicz (premiera 2024)

Abel Znorko w “Wariacjach enigmatycznych” Érica-Emmanuela Schmitta
reżyseria – Artur Tyszkiewicz (premiera 2023)

Wilfred Bond w “Kwartecie” Ronalda Harwooda
reżyseria – Wojciech Adamczyk (premiera 2020)

Klient w “Kasta la vista” Sébastiena Thiery’ego,
reżyseria – Ewelina Pietrowiak (premiera 2011)

SPEKTAKLE ARCHIWALNE

François Pignon w “Kolacji dla głupca” Francisa Vebera,
reżyseria – Wojciech Adamczyk (premiera 2001)

Prowadzący w “Grze w życie” Maxa Frischa,
reżyseria – Aleksander Kaniewski (premiera 2018)

Reżyser w “Demonie teatru, czyli mniejsza o to” Bogusława Schaeffera,
reżyseria – Andrzej Domalik (premiera 2016)

Ignacy Paderewski w “Fantazji polskiej” Macieja Wojtyszki,
reżyseria – Andrzej Strzelecki (premiera 2018)

Entreprener/Organizator w “Niech no tylko zakwitną jabłonie”
reżyseria – Wojciech Kościelniak(premiera 2014)

Mężczyzna w “Pocałunku” Gera Thijsa,
reżyseria – Adam Sajnuk (2013)

„La boheme”,
reżyseria – Andrzej Domalik (premiera 2012)

Piotr Kloc w “Śnie nocy letniej” Williama Shekespearea,
reżyseria – Bożena Suchocka (premiera 2012)

Michel Houllie w“Bogu mordu”Yasminy Rezy,
reżyseria – Izabella Cywińska (premiera 2010)

Vlastuś Klein w “Odejściach” Václava Havla,
reżyseria – Izabella Cywińska (premiera 2008)

YouPiter w spektaklu“Stacyjka Zdrój”,
scenariusz i reżyseria – Adam Opatowicz, Andrzej Poniedzielski (premiera 2008)

Hrabia Almaviva w “Cyruliku sewilskim” Pierrea Beaumarchais,
reżyseria – Gustaw Holoubek (premiera 2006)

Harel w sztuce “Frédérick czyli Bulwar Zbrodni” Erica-Emmanuela Schmitta,
reżyseria – Wojciech Adamczyk (premiera 2003)

“Zaświadczenie o inteligencji” Jerzego Dobrowolskiego,
reżyseria – Wojciech Młynarski (premiera 2002)

Hrabia Almaviva w sztuce “Szalony dzień czyli Wesele Figara” wg P. Beaumarchais i W. A. Mozarta,
reżyseria – Waldemar Śmigasiewicz (premiera 1997)

Lancelot Gobbo w“Kupcu weneckim”Williama Shakespearea,
reżyseria – Waldemar Śmigasiewicz (premiera 1996)

Ramkopf w “Prawdomównym kłamcy” Grigorija Gorina,
reżyseria – Maciej Wojtyszko (premiera 1995)

Septimus Coverly w “Arkadii” Toma Stopparda,
reżyseria – Andrzej Pawłowski (premiera 1994)

Książę Filip w “Iwonie księżniczce Burgunda” Witolda Gombrowicza,
reżyseria – Waldemar Śmigasiewicz i Maciej Wojtyszko (premiera 1994)

“Czytadło” Tadeusza Konwickiego,
reżyseria – Robert Gliński (premiera 1994)

Pan w sztuce “Kubuś Fatalista i jego Pan” Denisa Diderota,
reżyseria – Andrzej Pawłowski (premiera 1993)

Komisarz Centuri w “Tak jest jak się państwu zdaje” Luigi Pirandella,
reżyseria – Waldemar Śmigasiewicz (premiera 1993)

Fadinard w “Słomkowym kapeluszu” Eugene Labichea,
reżyseria – Krzysztof Zaleski (premiera 1992)

Gombrowicz w “Kosmosie” Witolda Gombrowicza,
reżyseria – Andrzej Pawłowski (premiera 1991)

“Tuwim”
scenariusz i reżyseria – Jan Kamieński (premiera 1991)

Osoba subtelna w “Burzliwym życiu Lejzorka” Ilji Erenburga,
reżyseria – Maciej Wojtyszko i Waldemar Śmigasiewicz (premiera 1989)

“Niebo zawiedzionych” Bertolta Brechta,
reżyseria – Lena Szurmiej (premiera 1989)