Ukończył PWST w Warszawie w 1969 roku. Początkowo pracował w Teatrze Ziemi Mazowieckiej, potem w Teatrze Rozmaitości, a od 1982 roku w Teatrze Ateneum.
SPEKTAKLE Z BIEŻĄCEGO REPERTUARU
Juste Leblanc w “Kolacji dla głupca” Francisa Vebera,
reżyseria – Wojciech Adamczyk (premiera 2001)
SPEKTAKLE ARCHIWALNE
Thomas Woodrow Wilson w “Fantazji polskiej” Macieja Wojtyszko
reżyseria – Andrzej Strzelecki (premiera 2018)
„La boheme”,
reżyseria – Andrzej Domalik (premiera 2012)
Bob w “Odejściach” Václava Havla,
reżyseria – Izabella Cywińska (premiera 2008)
Mifa w spektaklu“Stacyjka Zdrój”,
scenariusz i reżyseria – Adam Opatowicz, Andrzej Poniedzielski (premiera 2008)
“Album rodzinny” Jana Kaczmarka,
reżyseria – Adam Opatowicz, Andrzej Poniedzielski (premiera 2007)
Łużyn w “Zbrodni i karze” Fiodora Dostojewskiego,
reżyseria – Barbara Sass (premiera 2006)
Fomin w “Zmierzchu” Izaaka Babla,
reżyseria – Bogdan Michalik (premiera 2005)
Ilia Diadin w sztuce “…i tyle miłości” na podstawie Diabła leśnego Antoniego Czechowa,
reżyseria – Andrzej Domalik (premiera 2005)
Guillaume De Cerisay w “Demonach” Johna Whitinga,
reżyseria – Wojciech Adamczyk (premiera 2004)
La Cressonniére w sztuce “Frédérick czyli Bulwar Zbrodni” Erica-Emmanuela Schmitta,
reżyseria – Wojciech Adamczyk (premiera 2003)
“Zaświadczenie o inteligencji” Jerzego Dobrowolskiego,
reżyseria – Wojciech Młynarski (premiera 2002)
Wystrzał w “Skąpcu” Moliera,
reżyseria – Krzysztof Zaleski (premiera 2001)
Waldorf Astor w “Herbatce u Stalina” Ronalda Harwooda,
reżyseria – Tomasz Zygadło (premiera 2000)
Radca Szymczyk w “Opętanych” Witolda Gombrowicza,
reżyseria – Andrzej Pawłowski (premiera 2000)
“Cyrano de Bergerac” Edmonda Rostanda,
reżyseria – Krzysztof Zaleski (premiera 1999)
Rotmistrz w “Opowieściach lasku wiedeńskiego” Ödöna von Horvátha,
reżyseria – Agnieszka Glińska (premiera 1998)
“Tak daleko, tak blisko” wg Tadeusza Konwickiego,
reżyseria – Krzysztof Zaleski (premiera 1998)
Antonio w sztuce “Szalony dzień czyli Wesele Figara” wg P. Beaumarchais, W. A. Mozarta,
reżyseria – Waldemar Śmigasiewicz (premiera 1997)
Człowiek z sąsiedniej celi w “Scenach z egzekucji” Howarda Barkera,
reżyseria – Andrzej Pawłowski (premiera 1995)
Arialdo (Franco) w “Żywej masce” Luigi Pirandella,
reżyseria – Robert Gliński (premiera 1995)
Jimmy w “Operze za trzy grosze” Bertolta Brechta,
reżyseria – Krzysztof Zaleski (premiera 1994)
“Czytadło” – Tadeusza Konwickiego,
reżyseria – Robert Gliński (premiera 1994)
Arpad Koracz w sztuce “Matka noc” Kurta Vonneguta,
reżyseria – Wojciech Adamczyk (premiera 1993)
Stanley w “Śmierci komiwojażera” Arthura Millera,
reżyseria – Feliks Falk (premiera 1992)
Polak z A.K., Wuj w “Księdze czasu” Brunona Schulza,
reżyseria – Andrzej Pawłowski (premiera 1992)
Ksiądz w “Kosmosie” Witolda Gombrowicza,
reżyseria – Andrzej Pawłowski (premiera 1991)
Osoba aktywna w “Burzliwym życiu” Lejzorka Ilji Erenburga,
reżyseria – Maciej Wojtyszko, Waldemar Śmigasiewicz (premiera 1989)
Nikifor Pugaczow w “Samobójcy” Nikołaja Erdmana,
reżyseria – Andrzej Rozhin (premiera 1988)
Syn Miłosierdowa; Śpiący w “Garażu” Emila Bragińskiego, Eldara Riazanowa,
reżyseria – Janusz Warmiński (premiera 1987)
Damse w “Szalbierzu” György Spiró,
reżyseria – Maciej Wojtyszko (premiera 1987)
Wykonawca w “Ludziach cesarza” Zygmunta Hübnera,
reżyseria – Zdzisław Tobiasz (premiera 1986)
Arias w “Cydzie” Jana A. Morsztyna wg Pierrea Corneillea,
reżyseria – Adam Hanuszkiewicz (premiera 1985)
Reżyser w “Sobowtórze” Friedricha Dürrenmatta
reżyseria – Przemysław Basiński (premiera 1984)
Cieciszowski w “Trans-Atlantyku” Witolda Gombrowicza,
reżyseria – Andrzej Pawłowski (premiera 1984)
Witold w “Pornografii” Witolda Gombrowicza,
reżyseria – Andrzej Pawłowski (premiera 1983)
Guildenstern w “Hamlecie” Williama Shakespearea,
reżyseria – Janusz Warmiński (premiera 1983)
Herman w “Śmierci Dantona” Georga Büchnera,
reżyseria – Kazimierz Kutz (premiera 1982)