Ukończyła warszawską PWST w 1984 roku. Po studiach przyjęła zaproszenie Kazimierza Dejmka do zespołu warszawskiego Teatru Polskiego.
W sezonie 1985/1986 dołączyła do zespołu Teatru Ateneum Janusza Warmińskiego.
W 2014 roku otrzymała Brązowy Medal „Zasłużony Kulturze Gloria Artis”.

SPEKTAKLE Z BIEŻĄCEGO REPERTUARU

  • “Zesłanie” Konstantego Wolickiego
    reżyseria – Mikołaj Grabowski (premiera 2023)
  • Gąsienica w “Alicji w Krainie Snów” Małgorzaty Sikorskiej-Miszczuk i Wawrzyńca Kostrzewskiego,
    reżyseria – Wawrzyniec Kostrzewski (premiera 2022)
  • Przewodnicząca w Ławie przysięgłych” Iwana Klímy,
    reżyseria – Jakub Krofta (premiera – 2020)
  • “Cesarz” Ryszarda Kapuścińskiego,
    reżyseria – Mikołaj Grabowski  (premiera 2019)
  • Matka w “Kasta la vista” Sébastiena Thiery’ego,
    reżyseria – Ewelina Pietrowiak (w obsadzie od X 2011, premiera w kwietniu 2011)

SPEKTAKLE ARCHIWALNE

Koryfeusz / Przewodnik Chóru
w „Antygonie” Sofoklesa, transkrypcja tekstu Helmut Kajzar
reżyseria – Agnieszka Korytkowska (premiera 2018)

Aryst,brat Chryzala, podróżnik i odkrywca, w nałogach
w „Dziewicach i mężatkach” Moliera,
inscenizacja– Janusz Wiśniewski (premiera 2015)

Kobieta w “Ja, Feuerbach” Tankreda Dorsta,
reżyseria – Piotr Fronczewski (premiera 2013)

Ulita w “Judaszku” wg Michaiła Sałtykowa-Szczedrina,
adaptacja i reżyseria – Andrzej Bubień (premiera 2010)

Żana w “Szarańczy” Biljany Srbljanović,
reżyseria – Natalia Sołtysik (premiera 2008)

Mati w sztuce “Czy lubi pani Schuberta?” Rafaela Mendizábala,
reżyseria – Tomasz Zygadło (premiera 2008)

Anastazja w “Zbrodni i karze” Fiodora Dostojewskiego,
reżyseria – Barbara Sass (premiera 2006)

Solange w “Pokojówkach” Jeana Geneta,
reżyseria – Ewelina Pietrowiak – Akademia Teatralna (premiera 2006)

Nechama w “Zmierzchu”Izaaka Babla,
reżyseria – Bogdan Michalik (premiera 2005)

Baronowa de Simiane w sztuce “Madame de Sade” Yukio Mishimy,
reżyseria – Barbara Sass (premiera 2005)

Matka Joanna od Aniołów w “Demonach” Johna Whitinga,
reżyseria – Wojciech Adamczyk (premiera 2004)

Dyrektorowa Szczapska w “Opętanych” Witolda Gombrowicza,
reżyseria – Andrzej Pawłowski (premiera 2000)

Matka w “Opowieściach lasku wiedeńskiego” Ödöna von Horvátha,
reżyseria – Agnieszka Glińska (premiera 1998)

Aktorka w “Korowodzie” Arthura Schnitzlera,
reżyseria – Agnieszka Glińska (premiera 1997)

Sofia Pietrowna Karpuchina w “Śnie wujaszka” Fiodora Dostojewskiego,
reżyseria – Małgorzata Boratyńska (premiera 1996)

Szkicownik-Rivera w “Scenach z egzekucji” Howarda Barkera,
reżyseria – Andrzej Pawłowski (premiera 1995)

Iwona w “Iwonie księżniczce Burgunda” Witolda Gombrowicza,
reżyseria – Waldemar Śmigasiewicz, Maciej Wojtyszko (premiera 1994)

Anita w “Antygonie w Nowym Jorku” Janusza Głowackiego,
reżyseria – Izabella Cywińska (premiera 1993)

Pani Neni w “Tak jest jak się państwu zdaje” Luigi Pirandella,
reżyseria – Waldemar Śmigasiewicz (premiera 1993)

Katasia w “Kosmosie” Witolda Gombrowicza,
reżyseria – Andrzej Pawłowski (premiera 1991)

“Pępowina” Krystyny Kofty,
reżyseria – Szczepan Szczykno (premiera 1990)

Sara Norman w sztuce “Dzieci mniejszego Boga” Marka Medoffa,
reżyseria – Waldemar Matuszewski (premiera 1989)

“Mała apokalipsa” Tadeusza Konwickiego,
reżyseria – Krzysztof Zaleski (premiera 1989)

Krawcowa w “Samobójcy” Nikołaja Erdmana,
reżyseria – Andrzej Rozhin (premiera 1988)

Pięknowska w “Szalbierzu” György Spiró,
reżyseria – Maciej Wojtyszko (premiera 1987)

Małajewa w “Garażu” Emila Bragińskiego, Eldara Riazanowa,
reżyseria – Janusz Warmiński (premiera 1987)

Duniasza w “Wiśniowym sadzie” Antoniego Czechowa,
reżyseria – Janusz Warmiński (premiera 1986)

Celina w “Przeklętym tangu” Manuela Puiga,
reżyseria – Lena Szurmiej (premiera 1986)

Chantal w “Balkonie” Jeana Geneta,
reżyseria – Andrzej Pawłowski (premiera 1985)

Maria w sztuce “Maria i Woyzeck” wg Georga Büchnera,
reżyseria – Adam Hanuszkiewicz (premiery 1985)

Kobieta z dzieckiem w “Trans-Atlantyku” Witolda Gombrowicza,
reżyseria – Andrzej Pawłowski (premiera 1984)