Po ukończeniu warszawskiej PWST w 1987 roku została zaangażowana do Teatru Ateneum.

SPEKTAKLEZ BIEŻĄCEGO REPERTUARU

Starucha, Baronowa, Galernica w “Kandyd, czyli Optymizm” wg Voltaire’a,
reżyseria – Adam i Maciej Wojtyszkowie (premiera 2017)

Marcynaw „Dziewicach i mężatkach” Moliera,
inscenizacja– Janusz Wiśniewski (premiera 2015)

SPEKTAKLE ARCHIWALNE

“La Boheme”,
reżyseria- Andrzej Domalik (premiera 2012)

“Namiętności” I. B. Singera,
adaptacja i reżyseria – Izabella Cywińska (premiera 2009)

Kierowniczka, Sąsiadka, Jadzia w “Mojej córeczce” Tadeusza Różewicza,
reżyseria – Marek Fiedor (premiera 2009)

Matka w “Trash story albo sztuka (nie)pamięci” Magdaleny Fertacz,
reżyseria – Ewelina Pietrowiak (w obsadzie od X 2010;premiera 2008)

Hrabina Hrr. w spektaklu “Stacyjka Zdrój”,
scenariusz i reżyseria – Adam Opatowicz, Andrzej Poniedzielski (premiera 2008)

“Album rodzinny” Jana Kaczmarka,
reżyseria – Adam Opatowicz, Andrzej Poniedzielski (premiera 2007)

Katarzyna M. w “Zbrodni i karze” Fiodora Dostojewskiego,
reżyseria – Barbara Sass (premiera 2006)

Rozyna w “Cyruliku sewilskim” Pierrea Beaumarchais,
reżyseria – Gustaw Holoubek (premiera 2006)

Madame Popiatnik w “Zmierzchu” Izaaka Babla,
reżyseria – Bogdan Michalik (premiera 2005)

Hortense de Hauteclaire w “Nocy z Don Juanem” Erica-Emmanuela Schmitta,
reżyseria – Waldemar Matuszewski (premiera 2001)

Prozyna w “Skąpcu” Moliera,
reżyseria – Krzysztof Zaleski (premiera 2001)

Pokojówka Rozalka Ziółkowska w “Opętanych” Witolda Gombrowicza,
reżyseria – Andrzej Pawłowski (premiera 2000)

“Tak daleko, tak blisko” wg Tadeusza Konwickiego,
reżyseria – Krzysztof Zaleski (premiera 1998)

Natalia Dimitriewna w “Śnie wujaszka” Fiodora Dostojewskiego,
reżyseria – Małgorzata Boratyńska (premiera 1996)

Dianna w “Fantazym” Juliusza Słowackiego,
reżyseria – Gustaw Holoubek (premiera 1994)

“Czytadło” Tadeusza Konwickiego,
reżyseria – Robert Gliński (premiera 1994)

Warwara w “J.B. i inni” wg Maksyma Gorkiego,
reżyseria – Tadeusz Konwicki (premiera 1994)

Pani Cini w “Tak jest jak się państwu zdaje” Luigi Pirandella,
reżyseria – Waldemar Śmigasiewicz (premiera 1993)

Kobieta w “Śmierci komiwojażera” Arthura Millera,
reżyseria – Feliks Falk (premiera 1992)

Klara w “Zemście” Aleksandra Fredry,
reżyseria – Gustaw Holoubek (premiera 1990)

Osoba erotyczna w “Burzliwym życiu Lejzorka” Ilji Erenburga,
reżyseria – Maciej Wojtyszko, Waldemar Śmigasiewicz (premiera 1989)

Księżna Anna w “Pawle Pierwszym” Dymitra Mereżkowskiego,
reżyseria – Krzysztof Zaleski (premiera 1989)

Margarita Pierieswietowa w “Samobójcy” Nikołaja Erdmana,
reżyseria – Andrzej Rozhin (premiera 1988)

Kicia Kocia w “Kabarecie Kici Koci” Mirona Białoszewskiego,
reżyseria – Tadeusz Słobodzianek (premiera 1988)

Pani Gianetti w “Lecie” Tadeusza Rittnera,
reżyseria – Aleksandra Śląska (premiera 1987 – PWST)

“Hemar”, scenariusz – Wojciech Młynarski, Rudolf Gołębiowski,
reżyseria – Wojciech Młynarski (premiera 1987 – PWST)

Rabadilla w “Przeklętym tangu” Manuela Puiga,
reżyseria – Lena Szurmiej (premiera 1986 – PWST)