Po ukończeniu warszawskiej PWST w 1987 roku została zaangażowana do Teatru Ateneum.
SPEKTAKLEZ BIEŻĄCEGO REPERTUARU
- “Zesłanie” Konstantego Wolickiego,
reżyseria – Mikołaj Grabowski (premiera 2023)
- Mysz/Suseł w “Alicji w Krainie Snów” Małgorzaty Sikorskiej-Miszczuk i Wawrzyńca Kostrzewskiego,
reżyseria – Wawrzyniec Kostrzewski (premiera 2022)
- Sganarel w “Don Juan, albo kamienna uczta” Moliera,
reżyseria – Mikołaj Grabowski (premiera 2020) - Sklepikarka w “Ławie przysięgłych” Iwana Klímy,
reżyseria – Jakub Krofta (premiera 2020) - “Cesarz” Ryszarda Kapuścińskiego,
reżyseria – Mikołaj Grabowski (premiera 2019)
SPEKTAKLE ARCHIWALNE
Starucha, Baronowa, Galernica w “Kandyd, czyli Optymizm” wg Voltaire’a,
reżyseria – Adam i Maciej Wojtyszkowie (premiera 2017)
Marcynaw „Dziewicach i mężatkach” Moliera,
inscenizacja– Janusz Wiśniewski (premiera 2015)
“La Boheme”,
reżyseria- Andrzej Domalik (premiera 2012)
“Namiętności” I. B. Singera,
adaptacja i reżyseria – Izabella Cywińska (premiera 2009)
Kierowniczka, Sąsiadka, Jadzia w “Mojej córeczce” Tadeusza Różewicza,
reżyseria – Marek Fiedor (premiera 2009)
Matka w “Trash story albo sztuka (nie)pamięci” Magdaleny Fertacz,
reżyseria – Ewelina Pietrowiak (w obsadzie od X 2010;premiera 2008)
Hrabina Hrr. w spektaklu “Stacyjka Zdrój”,
scenariusz i reżyseria – Adam Opatowicz, Andrzej Poniedzielski (premiera 2008)
“Album rodzinny” Jana Kaczmarka,
reżyseria – Adam Opatowicz, Andrzej Poniedzielski (premiera 2007)
Katarzyna M. w “Zbrodni i karze” Fiodora Dostojewskiego,
reżyseria – Barbara Sass (premiera 2006)
Rozyna w “Cyruliku sewilskim” Pierrea Beaumarchais,
reżyseria – Gustaw Holoubek (premiera 2006)
Madame Popiatnik w “Zmierzchu” Izaaka Babla,
reżyseria – Bogdan Michalik (premiera 2005)
Hortense de Hauteclaire w “Nocy z Don Juanem” Erica-Emmanuela Schmitta,
reżyseria – Waldemar Matuszewski (premiera 2001)
Prozyna w “Skąpcu” Moliera,
reżyseria – Krzysztof Zaleski (premiera 2001)
Pokojówka Rozalka Ziółkowska w “Opętanych” Witolda Gombrowicza,
reżyseria – Andrzej Pawłowski (premiera 2000)
“Tak daleko, tak blisko” wg Tadeusza Konwickiego,
reżyseria – Krzysztof Zaleski (premiera 1998)
Natalia Dimitriewna w “Śnie wujaszka” Fiodora Dostojewskiego,
reżyseria – Małgorzata Boratyńska (premiera 1996)
Dianna w “Fantazym” Juliusza Słowackiego,
reżyseria – Gustaw Holoubek (premiera 1994)
“Czytadło” Tadeusza Konwickiego,
reżyseria – Robert Gliński (premiera 1994)
Warwara w “J.B. i inni” wg Maksyma Gorkiego,
reżyseria – Tadeusz Konwicki (premiera 1994)
Pani Cini w “Tak jest jak się państwu zdaje” Luigi Pirandella,
reżyseria – Waldemar Śmigasiewicz (premiera 1993)
Kobieta w “Śmierci komiwojażera” Arthura Millera,
reżyseria – Feliks Falk (premiera 1992)
Klara w “Zemście” Aleksandra Fredry,
reżyseria – Gustaw Holoubek (premiera 1990)
Osoba erotyczna w “Burzliwym życiu Lejzorka” Ilji Erenburga,
reżyseria – Maciej Wojtyszko, Waldemar Śmigasiewicz (premiera 1989)
Księżna Anna w “Pawle Pierwszym” Dymitra Mereżkowskiego,
reżyseria – Krzysztof Zaleski (premiera 1989)
Margarita Pierieswietowa w “Samobójcy” Nikołaja Erdmana,
reżyseria – Andrzej Rozhin (premiera 1988)
Kicia Kocia w “Kabarecie Kici Koci” Mirona Białoszewskiego,
reżyseria – Tadeusz Słobodzianek (premiera 1988)
Pani Gianetti w “Lecie” Tadeusza Rittnera,
reżyseria – Aleksandra Śląska (premiera 1987 – PWST)
“Hemar”, scenariusz – Wojciech Młynarski, Rudolf Gołębiowski,
reżyseria – Wojciech Młynarski (premiera 1987 – PWST)
Rabadilla w “Przeklętym tangu” Manuela Puiga,
reżyseria – Lena Szurmiej (premiera 1986 – PWST)