REZERWACJA
- Rezerwacja biletów na każdy kolejny miesiąc rozpoczyna się w dniu pojawieniu się repertuaru na stronie www.teatrateneum.pl
- Rezerwacji można dokonać osobiście (w godzinach pracy kasy) lub telefoniczne w Biurze Obsługi Widzów (w godzinach 10.00 – 17.00).
- Rezerwacja za pomocą poczty elektronicznej nie jest możliwa.
- Terminy odbioru biletów ustalane są w momencie dokonywania rezerwacji. Na ogół są to terminy kilkudniowe.
- Rezerwacje nie wykupione w ustalonym terminie zostają anulowane.
- W dniach, w których grane są spektakle, bilety zarezerwowane lub opłacone przelewem należy odebrać do godziny 18.00.
- Rezerwacje na spektakle w innych terminach niż bieżący mogą być odbierane najpóźniej do godziny 18.00.
- W dniach, w których nie są grane spektakle bilety można odbierać do godziny 19:00.
PŁATNOŚCI
- Akceptujemy karty płatnicze.
- Płatności przelewem prosimy uzgadniać z kasą Teatru lub Biurem Obsługi Widzów. W przypadku zakupu biletów on-line prosimy nie dokonywać płatności przelewem na konto.
- W przypadku uzgodnienia zapłaty za bilety przelewem na konto Teatru, uprzejmie prosimy o wpisywanie w tytule wpłaty tytułu i daty spektaklu oraz ilości zamówionych biletów. Jeśli potrzebują Państwo faktury – prosimy o tym poinformować.
- W kasie przy ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 35 (SCENA 20) płatności za bilety lub wejściówki tylko kartą płatniczą.
WEJŚCIÓWKI
- Wejściówki w cenie 30-40 zł są sprzedawane na godzinę przed rozpoczęciem spektaklu.
- Liczba wejściówek jest ograniczona. O dostępności wejściówek decyduje liczba sprzedanych biletów na dany spektakl. W przypadku wyprzedania wszystkich biletów, nie będzie prowadzona sprzedaż wejściówek.
- Wejściówki nie podlegają zwrotom.
- Teatr współpracuje z portalem www.ewejsciowki.pl prowadzącym sprzedaż e-wejściówek przez internet.
- Posiadacze wejściówek mogą zajmować wolne miejsca siedzące po trzecim dzwonku, są jednak zobowiązani do ustąpienia miejsca osobie, która wykupiła pełnopłatny bilet.
- Osoby posiadające wejściówkę moga zająć wyłącznie miejsce wskazane przez obsługę widowni.
ZWROTY BILETÓW
- Zwrotu biletów zakupionych w kasie Teatru Ateneum można dokonać na podstawie paragonu fiskalnego.
- Zwrot biletów indywidualnych możliwy jest najpóźniej dzień przed spektaklem do godziny 17.00.
- Bilety opłacone przelewem na konto Teatru można zwrócić najpóźniej na trzy dni przed spektaklem. Zwrot zostanie wykonany tylko na podstawie e-maila na adres biuro@teatrateneum.pl z prośbą o zwrot oraz numerem konta widza.
- Zwrot biletów grupowych (5 biletów i więcej) możliwy jest najpóźniej na siedem dni przed spektaklem.
- Nie przyjmujemy zwrotu biletów zakupionych w kasach zewnętrznego dystrybutora.
INFORMACJE DODATKOWE
- Spóźnieni widzowie nie będą wpuszczani na widownię.
- Wybrane spektakle Teatru Ateneum są przeznaczone dla Widzów od 16 roku życia.
VOD – wsparcie techniczne