ROLE ZAGRANE W ATENEUM

 

W 1995 roku ukończyła warszawską PWST. Dwa lata później dołączyła do zespołu Teatru Ateneum.

 

SPEKTAKLE ARCHIWALNE

 

Veronigue Houllie w „Bogu mordu” Yasminy Rezy,

reżyseria – Izabella Cywińska (premiera 2010)

 

Marlene w „Kolacji dla głupca” Francisa Vebera,

reżyseria – Wojciech Adamczyk (premiera 2001)

 

Hipolita/Tytania w „Śnie nocy letniej” Williama Shakespeare’a,

reżyseria – Bożena Suchocka (premiera 2012; w obsadzie od 23 kwietnia 2013)

 

Eupraksja w „Judaszku” wg M. Sałtykowa-Szczedrina,

adaptacja i reżyseria – Andrzej Bubień (premiera 2010)

 

Ona w „Mieście” Jewgienija Griszkowca  (w obsadzie od II 2011)

reżyseria – Artur Urbański (premiera 2009)

 

Bea Weissenmütelhof w „Odejściach” Václava Havla,

reżyseria – Izabella Cywińska (premiera 2008)

 

Anna w „Bliżej” Patricka Marbera,

reżyseria – Marcin Sosnowski (premiera 2008)

 

Sonia w „Zbrodni i karze” Fiodora Dostojewskiego,

reżyseria – Barbara Sass (premiera 2006)

 

Sąsiadka w „Zmierzchu” Izaaka Babla,

reżyseria – Bogdan Michalik (premiera 2005)

 

Renée, Markiza de Sade w sztuce „Madame de Sade” Yukio Mishimy,

reżyseria – Barbara Sass (premiera 2005)

 

Siostra Gabriela Od Św. Ducha w „Demonach” Johna Whitinga,

reżyseria – Wojciech Adamczyk (premiera 2004)

 

Zuzanna Birling w sztuce „Pan inspektor przyszedł” Johna Boyntona Priestleya,

reżyseria – Krzysztof Zaleski (premiera 2003)

 

„Dwadzieścia minut z aniołem” Aleksandra Wampiłowa,

reżyseria – Andrzej Bartnikowski (premiera 2002  – przestawienie warsztatowe Wydz. Reżyserii Akademii Teatralnej w Warszawie)

 

Maria w „Rewizorze” Mikołaja Gogola,

reżyseria – Krzysztof Zaleski (premiera 2002)

 

Marion w „Nocy z Don Juanem” Erica-Emmanuela Schmitta,

reżyseria – Waldemar Matuszewski (premiera 2001)

 

Hanka w „Moralności pani Dulskiej” Gabrieli Zapolskiej,

reżyseria – Tomasz Zygadło (premiera 1999)

 

Sonia w „Wujaszku Wani” Antoniego Czechowa,

reżyseria – Tomasz Konina (premiera 1998)

 

Zinajda Afanasjewna Moskalewa w „Śnie wujaszka” Fiodora Dostojewskiego,

reżyseria – Małgorzata Boratyńska (premiera 1996)