ROLE ZAGRANE W ATENEUM

 

Ukończyła warszawską PWST w 1984 roku. Była aktorką warszawskiego Teatru Polskiego.

W sezonie 1985/1986 dołączyła do zespołu Teatru Ateneum.

 

SPEKTAKLE Z BIEŻĄCEGO REPERTUARU

 

Aryst, brat Chryzala, podróżnik i odkrywca, w nałogach
w „Dziewicach i mężatkach” Moliera,
inscenizacja – Janusz Wiśniewski (premiera 2015)

 

Matka w „Kasta la vista” Sébastiena Thiery’ego,

reżyseria – Ewelina Pietrowiak (w obsadzie od X 2011, premiera  w kwietniu 2011)

 

SPEKTAKLE ARCHIWALNE

 

Kobieta w „Ja, Feuerbach” Tankreda Dorsta,

reżyseria – Piotr Fronczewski (premiera  2013)

 

Ulita w „Judaszku” wg Michaiła Sałtykowa-Szczedrina,

adaptacja i reżyseria – Andrzej Bubień (premiera 2010)

 

Żana w „Szarańczy” Biljany Srbljanović,

reżyseria – Natalia Sołtysik (premiera 2008)

 

Mati w sztuce „Czy lubi pani Schuberta?” Rafaela Mendizábala,

reżyseria – Tomasz Zygadło (premiera  2008)

 

Anastazja w „Zbrodni i karze” Fiodora Dostojewskiego,

reżyseria – Barbara Sass (premiera 2006)

 

Solange w „Pokojówkach” Jeana Geneta,

reżyseria – Ewelina Pietrowiak – Akademia Teatralna (premiera 2006)

 

Nechama w „Zmierzchu” Izaaka Babla,

reżyseria – Bogdan Michalik (premiera 2005)

 

Baronowa de Simiane w sztuce „Madame de Sade” Yukio Mishimy,

reżyseria – Barbara Sass (premiera 2005)

 

Matka Joanna od Aniołów w „Demonach” Johna Whitinga,

reżyseria – Wojciech Adamczyk (premiera 2004)

 

Dyrektorowa Szczapska w „Opętanych” Witolda Gombrowicza,

reżyseria – Andrzej Pawłowski (premiera 2000)

 

Matka w „Opowieściach lasku wiedeńskiego” Ödöna von Horvátha,

reżyseria – Agnieszka Glińska (premiera 1998)

 

Aktorka w „Korowodzie” Arthura Schnitzlera,

reżyseria – Agnieszka Glińska (premiera 1997)

 

Sofia Pietrowna Karpuchina w „Śnie wujaszka” Fiodora Dostojewskiego,

reżyseria – Małgorzata Boratyńska (premiera 1996)

 

Szkicownik-Rivera w „Scenach z egzekucji” Howarda Barkera,

reżyseria – Andrzej Pawłowski (premiera 1995)

 

Iwona w „Iwonie księżniczce Burgunda” Witolda Gombrowicza,

reżyseria – Waldemar Śmigasiewicz, Maciej Wojtyszko (premiera 1994)

 

Anita w „Antygonie w Nowym Jorku” Janusza Głowackiego,

reżyseria – Izabella Cywińska (premiera 1993)

 

Pani Neni w „Tak jest jak się państwu zdaje” Luigi Pirandella,

reżyseria – Waldemar Śmigasiewicz (premiera 1993)

 

Katasia w „Kosmosie” Witolda Gombrowicza,

reżyseria – Andrzej Pawłowski (premiera 1991)

 

„Pępowina” Krystyny Kofty,

reżyseria – Szczepan Szczykno (premiera 1990)

 

Sara Norman w sztuce „Dzieci mniejszego Boga” Marka Medoffa,

reżyseria – Waldemar Matuszewski (premiera 1989)

 

„Mała apokalipsa” Tadeusza Konwickiego,

reżyseria – Krzysztof Zaleski (premiera 1989)

 

Krawcowa w „Samobójcy” Nikołaja Erdmana,

reżyseria – Andrzej Rozhin (premiera 1988)

 

Pięknowska w „Szalbierzu” György Spiró,

reżyseria – Maciej Wojtyszko (premiera 1987)

 

Małajewa w „Garażu” Emila Bragińskiego, Eldara Riazanowa,

reżyseria – Janusz Warmiński (premiera 1987)

 

Duniasza w „Wiśniowym sadzie” Antoniego Czechowa,

reżyseria – Janusz Warmiński (premiera 1986)

 

Celina w „Przeklętym tangu” Manuela Puiga,

reżyseria – Lena Szurmiej (premiera 1986)

 

Chantal w „Balkonie” Jeana Geneta,

reżyseria – Andrzej Pawłowski (premiera 1985)

 

Maria w sztuce „Maria i Woyzeck” wg Georga Büchnera,

reżyseria – Adam Hanuszkiewicz (premiery 1985)

 

Kobieta z dzieckiem w „Trans-Atlantyku” Witolda Gombrowicza,

reżyseria – Andrzej Pawłowski (premiera 1984)