ROLE ZAGRANE W ATENEUM

 

Ukończył warszawską PWST w 1987 roku. Zaraz po szkole dołączył do zespołu Teatru Ateneum. Gra również w Teatrze TV i użycza głosu postaciom z filmów animowanych.

 

SPEKTAKLE Z BIEŻĄCEGO REPERTUARU

 

Kakambo, Drzwi, Dowódca Bułgarów  w „Kandyd, czyli Optymizm” wg Voltaire’a
reżyseria – Adam i Maciej Wojtyszkowie (premiera 2017 – w przygotowaniu)

 

Steve w „Tramwaju zwanym pożądaniem” T. Williamsa

reżyseria – Bogusław Linda (premiera 2014)

 

Lucien Cheval w „Kolacji dla głupca” Francisa Vebera,

reżyseria – Wojciech Adamczyk (premiera 2001)

 

SPEKTAKLE ARCHIWALNE

 

Tomasz Dzióbek/Pyłek „Śnie nocy letniej” Williama Shakespearea,

reżyseria – Bożena Suchocka (premiera  2012)

 

Ów – Nieufny w spektaklu „Stacyjka Zdrój”,

scenariusz i reżyseria – Adam Opatowicz, Andrzej Poniedzielski (premiera 2008)

 

„Album rodzinny” Jana Kaczmarka,

reżyseria – Adam Opatowicz, Andrzej Poniedzielski (premiera 2007)

 

Lowka w „Zmierzchu” Izaaka Babla,

reżyseria – Bogdan Michalik (premiera 2005)

 

Fiodor w sztuce „…i tyle miłości” na podstawie „Diabła leśnego” Antoniego Czechowa,

reżyseria – Andrzej Domalik (premiera 2005)

 

Ojciec Laval w „Demonach” Johna Whitinga,

reżyseria – Wojciech Adamczyk (premiera 2004)

 

Żandarm w sztuce „Frédérick czyli Bulwar Zbrodni” Erica – Emmanuela Schmitta,

reżyseria – Wojciech Adamczyk (premiera 2003)

 

„Nos” Mikołaja Gogola,

reżyseria – Gabriel Gietzky (premiera 2002 – przedstawienie warsztatowe Wydziału Reżyserii

Akademii Teatralnej w Warszawie )

 

„Cyrano de Bergerac” Edmonda Rostanda,

reżyseria – Krzysztof Zaleski (premiera 1999)

 

Edmund Tyrone w „Zmierzchu długiego dnia” Eugene O’Neilla,

reżyseria – Waldemar Śmigasiewicz (premiera 1997)

 

Teofil von Münchausen w „Prawdomównym kłamcy” Grigorija Gorina,

reżyseria – Maciej Wojtyszko (premiera 1995)

 

Strażnik w więzieniu; Marynarz w „Scenach z egzekucji” Howarda Barkera,

reżyseria – Andrzej Pawłowski (premiera 1995)

 

Cyryl w sztuce „Iwona księżniczka Burgunda” Witolda Gombrowicza

reżyseria – Waldemar Śmigasiewicz, Maciej Wojtyszko (premiera 1994)

 

Arnold Max w sztuce „Matka noc” Kurta Vonneguta,

reżyseria – Wojciech Adamczyk (premiera 1993)

 

Bruno Schulz vel Józef N w „Księdze czasu” Bruno Schulza,

reżyseria – Andrzej Pawłowski (premiera 1992)

 

Feliks w „Słomkowym kapeluszu” Eugene Labichea,

reżyseria – Krzysztof Zaleski (premiera 1992)

 

Haping w „Śmierci komiwojażera” Arthura Millera,

reżyseria – Feliks Falk (premiera 1992)

 

Czesio w „Polowaniu na karaluchy” Janusza Głowackiego,

reżyseria – Laco Adamik (premiera 1991)

 

Ferdynand w „Burzy” Williama Shakespearea,

reżyseria – Krzysztof Zaleski (premiera 1991)

 

Mularz w „Zemście” Aleksandra Fredry,

reżyseria – Gustaw Holoubek (premiera 1990)

 

Tommy w sztuce „Którzy upadają” Samuela Becketta,

reżyseria – Bożena Suchocka, Jarosław Ostaszkiewicz (premiera 1990)

 

„Mała apokalipsa” Tadeusza Konwickiego,

reżyseria – Krzysztof Zaleski (premiera 1989)

 

„Niebo zawiedzionych” Bertolta Brechta,

reżyseria – Lena Szurmiej (premiera 1989)

 

Mutant w „Kabarecie Kici-Koci” Mirona Białoszewskiego,

reżyseria – Tadeusz Słobodzianek (premiera 1988)

 

Chłopiec w „Samobójcy” Nikołaja Erdmana,

reżyseria – Andrzej Rozhin (premiera 1988)

 

Torup w „Lecie” Tadeusza Rittnera,

reżyseria – Aleksandra Śląska (premiera 1987 – PWST)

 

Pancho w „Przeklętym tangu” Manuela Puiga,

reżyseria – Lena Szurmiej (premiera 1986 – PWST)