ROLE ZAGRANE W ATENEUM

 

W 1991 ukończył warszawską PWST w Warszawie. Po studiach dołączył do zespołu Teatru Ateneum.

Za rolę w „Albumie rodzinnym” został w 2007 roku został nagrodzony Feliksem Warszawskim.

 

SPEKTAKLE Z BIEŻĄCEGO REPERTUARU

 

Aktor C w „Demonie teatru, czyli mniejsza o to” Bogusława Schaeffera,
reżyseria – Andrzej Domalik (premiera 2016)

 

Raoul w „Mary Stuart” Wolfganga Hildesheimera,

reżyseria – Agata Duda-Gracz (premiera 2015)

 

Myszkin w „Nastasji Filipownej” wg „Idioty” Fiodora Dostojewskiego,
reżyseria – Andrzej Domalik (premiera 2013)

 

On w spektaklu „Sceny niemalże małżeńskie…”,

scenariusz – Grażyna Barszczewska (premiera 2011)

 

 

SPEKTAKLE ARCHIWALNE

 

Asystent reżysera w „Ja, Feuerbach” Tankreda Dorsta,

reżyseria – Piotr Fronczewski (premiera 2013)

 

„La boheme”,

reżyseria – Andrzej Domalik (premiera 2012)

 

Mikołaj Podszewka w „Śnie nocy letniej” Williama Shakespearea,

reżyseria – Bożena Suchocka (premiera 2012)

 

Sido w spektaklu „Stacyjka Zdrój”,

scenariusz i reżyseria – Adam Opatowicz, Andrzej Poniedzielski (premiera 2008)

 

Paweł Gołowlew w „Judaszku” wg Michaiła Sałtykowa Szczedrina,

adaptacja i reżyseria – Andrzej Bubień (premiera 2010)

 

Autor w „Namiętnościach” I. B. Singera,

adaptacja i reżyseria – Izabella Cywińska (premiera 2009)

 

Jack w „Odejściach” Václava Havla,

reżyseria – Izabella Cywińska (premiera 2008)

 

Dan w „Bliżej” Patricka Marbera,

reżyseria – Marcin Sosnowski (premiera 2008)

 

„Album rodzinny” Jana Kaczmarka,

reżyseria – Adam Opatowicz, Andrzej Poniedzielski (premiera 2007)

 

Lenny w „Powrocie do domu” Harolda Pintera,

reżyseria – Barbara Sass (premiera 2007)

 

Razumichin w „Zbrodni i karze” Fiodora Dostojewskiego,

reżyseria – Barbara Sass (premiera 2006)

 

Igor Wojnicki w sztuce „…i tyle miłości”

na podstawie „Diabła leśnego” Antoniego Czechowa,

reżyseria – Andrzej Domalik (premiera 2005)

 

Eon w „Królu Edypie” Sofoklesa

reżyseria – Gustaw Holoubek (premiera 2004)

 

Robert w sztuce „Pan inspektor przyszedł” Johna Boyntona Priestleya,

reżyseria – Krzysztof Zaleski (premiera 2003)

 

„Zaświadczenie o inteligencji” Jerzego Dobrowolskiego,

reżyseria – Wojciech Młynarski (premiera 2002)

 

„Dwadzieścia minut z aniołem” Aleksandra Wampiłowa,

reżyseria – Andrzej Bartnikowski (premiera 2002 – przedstawienie  warsztatowe

Wydziału Reżyserii Akademii Teatralnej w Warszawie )

 

Guido w „Tragedii florenckiej” Oskara Wilde’a  („Dwie sceny miłosne”),

reżyseria – Krzysztof Zaleski (premiera 2001)

 

Kleant w „Skąpcu” Moliera,

reżyseria – Krzysztof Zaleski (premiera 2001)

 

Baronnet w „Libertynie” Erica-Emmanuela Schmitta,

reżyseria – Wojciech Adamczyk (premiera 2000)

 

„Cyrano de Bergerac” Edmunda Rostanda,

reżyseria – Krzysztof Zaleski (premiera 1999)

 

Oskar w „Opowieściach lasku wiedeńskiego” Ödöna von Horvátha,

reżyseria – Agnieszka Glińska (premiera 1998)

 

„Tak daleko, tak blisko” wg Tadeusza Konwickiego,

reżyseria – Krzysztof Zaleski (premiera 1998)

 

Gigi w „Domu wariatów” Marka Koterskiego,

reżyseria – Marek Koterski (premiera 1998)

 

Hrabia w „Korowodzie” Arthura Schnitzlera,

reżyseria – Agnieszka Glińska (premiera 1997)

 

Lorenzo w „Kupcu weneckim” Williama Shakespearea,

reżyseria – Waldemar Śmigasiewicz (premiera 1996)

 

Porucznik David Wills w „Za i przeciw” Ronalda Harwooda,

reżyseria – Janusz Warmiński (premiera 1995)

 

Carlo di Nolli w „Żywej masce” Luigi Pirandella,

reżyseria – Robert Gliński (premiera 1995)

 

Jakub Łaptiew w spektaklu „J.B. i inni” wg Maksyma Gorkiego,

reżyseria – Tadeusz Konwicki (premiera 1994)

 

Kuba Paluch w „Operze za trzy” grosze Bertolta Brechta,

reżyseria – Krzysztof Zaleski (premiera 1994)

 

Młody Byk; Mąż Zuzi; Gospodarz w sztuce „Kubuś Fatalista i jego Pan” Denisa Diderota,

reżyseria – Andrzej Pawłowski (premiera 1993)

 

Laluś w „Kosmosie” Witolda Gombrowicza,

reżyseria – Andrzej Pawłowski (premiera 1991)

 

Adrian w „Burzy” Williama Shakespearea,

reżyseria – Krzysztof Zaleski (premiera 1991)

 

Wacek w „Firmie” Mariana Hemara,

reżyseria – Edward Dziewoński (premiera 1991 – PWST)